ÖNEMLİ - YAZ OKULU ÜCRETLERİ

Yaz okulunda ders almak isteyen öğrenciler FR-0362-Yaz Okulu Başvuru Formu’nu doldurulup Bölümümüze ELDEN en geç 06.07.2022 tarihi mesai bitimine kadar başvurması gerekmektedir.  

Başvuru dilekçeniz bölüm tarafından onaylandıktan sonra ilgili dilekçeyi Harç Birimine şahsen iletmeniz gerekmektedir.  

DİLEKÇESİNİ MAİL İLE GÖNDEREN ÖĞRENCİLER BÖLÜMDEN ONAYLI DİLEKÇELERİNİ ALIP HARÇ BİRİMİNE GİDEBİLİRLER.  

Harç Birimi tarafından sizlere verilen Üniversitemiz Banka hesabına ilgili ücret ödendikten sonra Harç Birimi ilgili dilekçenize ödendiğine ilişkin uygunluk verecektir. Ödendiğine ilişkin aldığınız uygunluk sonrası Bölümümüze dilekçenizi en geç 06.07.2022 tarihi mesai bitimine kadar teslim etmeniz gerekmektedir.  

HARÇ BİRİMİNDEN ÜCRETİN ÖDENDİĞİNE DAİR UYGUNLUK VERİLEN DİLEKÇELERİNİ BÖLÜME TESLİM ETMEYENLER YAZ OKULUNDAN DERS ALAMAYACAKTIR. 

Harç İşlemleri ve Sorularınızı (0212)383 65 45- 65 46 ve harcbirimi@yildiz.edu.tr iletebilirsiniz. 

Önemli Not: Lütfen okulun sizlere tanımladığı kurumsal e-mail adresleri üzerinden iletişime geçiniz.