2022/2023 Bahar Yarıyılında ders kaydı yapacak öğrencilerimizin Öğrenci İşleri Daire Başkanlığının yayınladığı kılavuzu ve tarihleri dikkate almaları gerekmektedir.
14.02.2023 gün ve sayılı Üniversitemiz Senatosu’nda alınan karar gereğince 2022-2023 Eğitim-öğretim yılı Bahar yarıyılında öğrencinin ders programında çakışma olması durumunda, çakışan iki dersten birini daha önce almış ve devam şartını sağlamış olması koşuluyla, çakışan bu iki dersi almasına karar verilmiştir. Bu durumdaki öğrenciler çakışan dersi sistem üzerinden alamayacak olup dersi almak üzere ilgili bölüm başkanlığına başvuruda bulunacaktır.
14.02.2023 gün ve sayılı Üniversitemiz Senatosu’nda alınan karar gereğince Kahramanmaraş merkezli gerçekleşen ve birçok ilimizde hissedilen depremden etkilenen öğrencilerimizin kayıtları, kayıtlı oldukları bölümlerin kurumsal e-posta adreslerine (bioeng@yildiz.edu.tr) gönderecekleri imzalı dilekçe ile 2022-2023 Eğitim-öğretim yılı Bahar yarıyılında öğrenim süresinden sayılmamak üzere, dondurulabilecektir.
Bunun haricinde yaşanabilecek sistemsel problemlerden dolayı ders seçimini gerçekleştiremeyen öğrencilerimiz için dilekçe süreci gerçekleştirilecektir. Dilekçe teslimi için aşağıda belirtilen linkler üzerinden doldurulması zorunlu olan online formları doldurup, dosyaları (dilekçe dosyaları, sistemsel hata yaşandığına dair veya ders seçiminin gerçekleştirilemediğine dair sistemin ekran görüntülerini) ek olarak forma ekleyerek başvuru yapılması gerekmektedir.
Dilekçeler için son tarih - 27 Şubat 2023 (PAZARTESİ)
E-mail yoluyla ve elden ileteceğiniz dilekçeler kabul edilmeyecektir. Aşağıdaki formun doldurlması yeterlidir.
Başvuru tarihleri dışındaki dilekçeler değerlendirmeye alınmayacaktır.
Ders Ekleme, Sildirme, Teknik Sorunlar ve Kontenjan Sorunları için Form: https://forms.gle/GnRUyKxiw1QruGVv5
Çakışan Dersler için Form: https://forms.gle/gMVHhffHHdwfbEX88
Ders Ekle Sil Dilekçe Formu: Tıklayınız